Once upon a time
Mediagroep Mediafin is uitgever van de kranten De Tijd en L'Echo en het luxe- en lifestylemagazine Sabato. Mediafins marketing- en communicatiepartner Trustmedia helpt bedrijven en organisaties om hun doelgroepen (B2C en B2B) te bereiken. Dit omvat zowel advertising (bv. advertenties, publireportages) als marketing expertise.
Hocus pocus
De klanten van Trustmedia willen hun doelgroep bereiken met rake content die informeert, inspireert en aanzet tot actie. Om die content te schrijven, doen de project managers van Trustmedia geregeld een beroep op de legendarische pen van Text Fairy. Ik sta zowel in voor copywriting van nieuwe artikels als voor eindredactie.
“Altijd een plezier om met Josefien samen te werken. Briefings worden echt gelezen en begrepen. En wat terugkomt, is altijd van hoge kwaliteit!" (Wim Verdoodt, Project Manager Mediafin)
De artikels die ik schrijf of nalees voor Trustmedia zijn voor bedrijven in uiteenlopende sectoren: finance, sales & marketing, sustainability, human resources, toerisme & lifestyle, tech & innovatie... Voor nieuwe artikels neem ik telkens een interview af met één of meerdere personen die mij alles uit de doeken doen over het onderwerp van het artikel. Ik doe ook altijd zelf aanvullende (online) research en daarna ga ik aan de slag.
“Samenwerken met Josefien is in één woord: top. Heldere communicatie, snelle reacties en wat afgeleverd wordt is kwaliteit. Josefien begrijpt vlot de briefings en denkt actief mee. Een aanrader dus!” (Jan Callewaert, project manager Mediafin)
Ik ben zéér blij met een klant als Trustmedia. Ik vind het ontzettend boeiend om over zoveel verschillende domeinen te schrijven, en om mijn netwerk uit te breiden met allemaal interessante mensen. Ik leer continu bij en daar wordt mijn innerlijke nerd - met een onstilbare honger naar kennis - wel heel erg blij van 🤓
Enkele artikels die ik al schreef voor de klanten van Mediafin:
Leiderschap in crisistijd houdt het midden tussen sturen en ondersteunen
Spaargeld op afstand verkleint de verleiding om het uit te geven
KMO's kijken beter meer naar output, en minder naar gewerkte uren
Openthebox geeft inzichten om goed voorbereid aan de start te komen bij een bedrijf
In crisistijden moet een bedrijf blijven investeren in mensen
Experience the magic
Zit je met een straf verhaal dat je met de wereld wil delen, maar krijg je het zelf niet geschreven? Teksten die moeten nagelezen en 'opgesmukt' worden tot echte pareltjes? De tekstenfee zorgt voor magische storytelling zodat jij je kan bezighouden met de zaken waar je écht goed in bent. Bel me, schrijf me, laat me vlug iets weten & ik fladder naar je toe!
Comments